  • Data: 2013-01-04 21:30:48
    Temat: Re: kredyt, ubezpieczenie do kredytu
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    k...@w...pl wrote:
    > Cztery miesiące temu zmarł mój woja(brat matki). Woja 2 miesiące przed śmiercią
    wziął kredyt w Banku Pocztowym (ok 2500).
    > Wysłaliśmy do banku wniosek o spłatę kredytu z ubezpieczenia (wraz z aktem zgonu,
    stwierdzeniem przez lekarza zgonu). Niestety ani bank ani ubezpieczyciel nie
    odpowiedzieli, natomiast z banku przychodzą monity. Nie wiem czy zacząć spłacać ten
    kredyt czy jeszcze czekać?. Woja mial niewielki kawalek ziemi. Jak mozna tą sprawę
    popchnąć do przodu?

    a kto dostanie spadek?

    mial dzieci, zone ?

    generalnie to bank zrobi wszystko zeby wam wcisnac, ze to spadkobiercy
    musza splacic kredyt a nie ubezpieczenie.

    dzwonic pytac i nagrywac, ale zapewne bez papierka o nabyciu spadku nikt
    nie bedzie chcial z wami gadac.