  • Data: 2006-11-08 08:26:16
    Temat: Re: kradzież?
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In the darkest hour on Tue, 7 Nov 2006 12:43:11 +0100,
    Miga <s...@c...onet.pl> screamed:
    > Mam pytanie do znawców. Otóż wykupiłam sobie domenę xxxxx.eu i mam tam swoje
    > forum internetowe. Farum jest bogate, około 300 uzytkownicków, wiele
    > publikacji z przenaczeniem na to forum, logo i grafika specjalnie
    > opracowana.
    > Ktoś wykupił sobie domenę xxxxx.pl (o identycznej nazwie, tylko .pl, a nie
    > .eu), załozył ramkę i przekierował na moje forum.
    > Tak więc, po wpisaniu JEGO adresu wyświetla sie MOJA strona.
    > Mam swoje przypuszczenia co do celu tego działania.
    > Pytanie: Czy takie postępowanie mozna uznać za kradzież mienia
> [...]

    Masz kilka prostych rozwiązań:
    - sprawdzać adres strony i jeśli nie jest xxxx.eu - przekierowywać na
    nią.

    - blokować dostęp z tamtej strony w identyczny niemalże sposób.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:233B ]
    [ 09:25:36 user up 11154 days, 21:20, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    We live in an age when pizza gets to your home before the police.