    From: "[ fazer is now websafe ]" <n...@a...for.adress.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kontrola BSA w firmie w domu
    Date: Thu, 24 Oct 2002 21:21:59 +0200

    A przeczytałeś to pismo dokładnie ?

    Nie chcą żebyś im przesłał ten wykaz, tylko, cytuję:

    "W związku z odbywającymi się w całej Polsce kontrolami legalności
    oprogramowania komputerowego przesyłamy formularz ewidencji oprogramowania.
    Dokument ten będzie pomocny w przeprowadzeniu samodzielnej inwentaryzacji
    zainstalowanych kopii programów komputerowych i porównaniu ich liczby
    z dokumentacją potwierdzającą ich legalne posiadanie."

    Jesli ktoś chce zobaczyć jak to wygląda IRL to mogę wystawić
    skan faxu - 4 strony.

    Czyli, nic innego jak ułatwiają Tobie wykonanie ewidencji,
    przesyłają Ci tabelkę bo mają Cię za matoła :) (bez urazy)
    albo myślą sobie "może nie ma excela to nie bedzie wiedział
    jak zrobić tabelkę".

    Ja to dostałem 2 miechy temu do firmy, jedyne co się stało,
    to to, że sam wykonałem do każdego kompa taką tabelkę,
    w OpenOffice :) i wydrukowałem. Jakby co to mam gotowe.

    Oczywiście podpiąłem sobie pod każdą tabelkę faktury zakupu softu
    i licencje ładnie w koszulkach, tak żeby w wypadku kontroli
    załatwić ich jak najszybciej się da.

    Do dzis nie przyszli. IMHO to zwykły spam i zastraszanie.

    --
    pozdrawiam, fazer www.mixer.one.pl