    From: Marian Guc <m...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: konto bankowe(nakaz)
    Date: Mon, 16 Sep 2002 14:33:14 +0200

    d...@p...onet.pl wrote:

    > Problem jest w tym ,ze mam juz podpisana umowe o prace.....tylko nie wiem czy
    > to dobrze czy zle..

    Każš ustnie czy na piśmie? Zapewne to pierwsze, bo kazdy pracodawca doskonale wie,

    że nie można pracownika zmusić do tego, aby założył konto. Co najwyżej mogš użyć
    pewnego rodzaju nacisku - albo się chce pracować (i mieć konto) albo nie (bez
    konta i ... bez pracy).
    W każdym bšdź razie obowišzku nie ma.

    A tak na marginesie w czym Ci przeszkadza posiadanie konta?

    --
    Z pozdrowieniami

    Marian Guc