  • Data: 2007-12-25 15:43:27
    Temat: Re: kolega wlasnie zabil kobiete... pomocy..
    Od: "Piotr" <p...@o...p> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Seven" <...@z...com> napisał w wiadomości
    news:Xns9A109CBC46316seven7777777@213.180.128.149...
    > "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> wrote in

    > nie, to kwestia wychowania i przyzwoiosci osobistej

    > przypuszczam, ze nie o swoim tylku bym wtedy myslal...

    A ciekawe o czyim tylku bys wtedy myslal?
    Bo dla mnie to calkiem oczywiste, ze myslimy o tym co bedzie teraz z kolega,
    z jego chora zona i malym dzieckiem
    oczywsice zdarzyla sie tragedia... dowiedzielismy sie ze kobieta miala okolo
    70 lat i wtargnela mu na przejscie, jest na to kilku swiadkow, nie miala
    przy sobie zadnych dokumentow i od wypadku nikt jej nie szuka, wciaz nie
    wiedza kim ona jest!!!