    From: Seven <...@z...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kolega wlasnie zabil kobiete... pomocy..
    Date: Sat, 22 Dec 2007 22:48:18 +0000 (UTC)

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote in
    news:fkk1um$dil$1@atlantis.news.tpi.pl:

    > Jesli uderzyl ja prawa częscia
    > pojazdu, a kobieta szla z prawa, na lewa, to istnieje spora szansa, ze
    > zostanie uznana jej wina, gdyz weszla przed nadjezdzajacy pojazd.

    ALE Z JAKIEJ RACJI!!!

    moja znajoma niedawno zdawala na Prawo Jazdy i mowili jej podczas kursu chyba
    ze 20 razy, ze KIEROWCA MA OBOWIAZEK SIE ZATRZYMAC ZAWSZE przed przejsciem
    jesli widzi chocby ZBLIZAJACEGO SIE pieszego do kraweznika!!!!!!!

    PRZECIEZ TO MOZE BYC NIEWIDOMY, NIEDOWIDZACY lub GLUCHONIEMY!!!
    Ale jakby byl i nawet opozniony w rozwoju to I TAK nalezy go chronic na
    starciu FIZYCZNEJ KONFRONTACJI 3-tony rozpedzonego metalu - czlowiek!!!

    Czy ktos moze miec watpliwosci?!! Chyba trzeba byc SKONCZONYM oszolomem czy
    PSYCHOPATA, zeby bronic "prawa dzunglii"!!! To pokazuje, ze wiekszosci
    Polakow niestety SLOMA Z BUTOW nadal wylazi - kupil se jakiegos grata i
    mysli, ze Pana Boga za jaja zlapal!!!

    --
    Seven

    Najlepsze rzeczy sa ZA DARMO - na przyklad MADROSC...