    From: Seven <...@z...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kolega wlasnie zabil kobiete... pomocy..
    Date: Sat, 22 Dec 2007 22:01:12 +0000 (UTC)

    "Piotr" <p...@o...p> wrote in news:fkk0b8$a9i$1@news.onet.pl:

    > kolega jechal autem, na przejsciu dla pieszych potracil kobiete, zginela
    > na miejscu
    > nie pil alkoholu, nigdy nie byl karany, jest jedynym zywicielem rodziny,
    > ma male dziecko 3 letnie..
    >
    > co mu moze grozic???
    > prosze o jakas odpowiedz!!!
    >
    > szkoda mi tej kobiety, wogole wszyscy jestesmy w szoku, on nawet nie wie
    > z ktorej strony ona mu wyszla

    my tu w polsze wszyscy uczynilismy cnote z totalnego olewania przepisow,
    na Pulawskiej w Wawie jest ograniczenie do 50 a wszyscy suna 100, i w dzien i
    w nocy, policja leje na to z gory

    jest tam sporo przejsc dla pieszych, na ktorych (tak wogole) pieszy ZAWSZE ma
    pierwszenstwo!

    w Wawie moze mniej ale w innych miastach zauwazylem, ze piesi potrafia stac i
    z 15 minut przed kraweznikiem smutmo czekajac az sznur samochodow troche
    zelzeje, by moc wejsc na przejscie dla pieszych!

    przeciez to SKANDAL!!
    przeciez POWINNO BYC tak, ze jak kierowca widzi pieszego ktory "swym
    zachowaniem wskazuje na zamiar wejscia na jezdnie" to WOWCZAS przed
    przejsciem dla pieszych kierowca MA OBOWIAZEK sie zatrzymac!!!

    a tak wogole to jak sie widzi znak informujacy o przejsciu dla pieszych to
    chyba kierowca ma obowiazek zwolnic... jak stanowi przepis?

    --
    Seven

    Najlepsze rzeczy sa ZA DARMO - na przyklad MADROSC...