  • 1. Data: 2007-06-18 19:15:06
    Temat: kaucja
    Od: "Alex" <A...@i...pl>

    Co to oznacza ze ktos zostal zwolniony za kaucja?O co wogole chodzi z ta
    kaucja?
    Czy to oznacza moze ze ktos gdy sie zacznie ukrywac to pzepada kaucja?Kiedy
    przepada?Gdzie mozna o tym poczytac ?

  • 2. Data: 2007-06-18 19:47:42
    Temat: Re: kaucja
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Alex" <A...@i...pl> napisał

> [...]
    > kaucja?
    > Czy to oznacza moze ze ktos gdy sie zacznie ukrywac to pzepada

    Szukaj pod hasłem 'poręczenie majątkowe'.
    Kodeks postępowania karnego, art. 266 i następne.