    From: "Lidia_b" <l...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jak wygrac z adwokatem
    Date: Sat, 15 Nov 2003 22:05:04 -0000

    > wyrok juz sie uprawomocnil?
    > zawiadom prokurature o popelnieniu przestepstwa przez tego adwokata,
    > polegajacym na podrobieniu Twojego podpisu.

    Rosprawa odbyla sie 25.08.2003
    Wyrok sie uprawomocnil po 7 dniach
    Doniesienia o popelnieniu przestepstwa (falszerstwa podpisu) jeszcze nie
    zlozylem. Sad powolal grafologa, ktory stwierdzil, iz moze byc to moj podpis
    albo nie... wiec sad powolal nastepnego, ktory stwierdzil, ze jest to mioj
    podpis. Umowa na ktorej jest ten podpis jest kopia kserograficzna (brak
    oryginalu!) moja watpliwosc polega na tym, iz oszust-adwokat mogl miec moj
    podpis z innego zupelnie dokumentu i go po prostu skserowal. Niw wiem jak to
    mozna ugrysc.
    Dzieki za szybki odzew
    Pozdrawiam
    Jan B.