eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo...jak się bronić przed USkarbowym za nieterminowe płacenie podatku PIT-4... › Re: ...jak się bronić przed USkarbowym za nieterminowe płacenie podatku PIT-4...
  • Data: 2002-06-19 14:11:00
    Temat: Re: ...jak się bronić przed USkarbowym za nieterminowe płacenie podatku PIT-4...
    Od: Stanisław Pikul <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>
    napisał w wiadomości news:aeq2jf$rcq$1@sunsite.icm.edu.pl...

    > Pół Polski się z tym męczy. Tzw zatory płatnicze.
    > Najlepiej jest zwrócić się do porządnej firmy windykacyjnej. Nie do
    jakiś
    > drani ale do jakiejś renomowanej.
    > Ode mnie często zbierają płatności (terminowe) bo dostawcom wyszło
    taniej
    > ich na stałe zatrudnić i zbierają po prostu wszystko. Bardzo
    grzecznie się
    > zawsze umawiają, kiedy można podjechać. Możesz zapłacić całość albo
    część
    > itp.
> [...]

    To jest metoda, ale jak zrozumiałem przedpiścę chodziło o wymuszenie
    terminowych płatności przy zachowaniu poprawnych relacji z
    kontrahentem.
    Gdybym od swoich dostawców otrzymywał faktury z adnotacją że
    ściąganiem nieterminowych należności zajmuje się firma windykacyjna
    XXX lub, że karne odsetki wynoszą 1 % dziennie (to miałem) nie
    uważałbym naszych stosunków za partnerskie i przy najbliższej okazji
    poszukałbym innego. Nie wspominam o grzecznie nachodzących - tacy nie
    istnieją.

    Kotewka
    k...@w...pl