  • 11. Data: 2004-03-04 10:04:22
    Temat: Re: jak najtaniej podarowac polowe mieszkanie
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Jeżeli chcesz koniecznie, bo honor to jednak honor, to zróbcie współwłasność
    ułamkową, ale nie własność wspólną ustawową.
    Ty będziesz [współ]właścicielem 70%, żona [współ]właścicielką 30%.
    Każde z Was będzie mogło dość swobodnie dysponować (darować, zapisać, zbyć)
    swoją częścią ułamkową.
    Mowa o własności, a nie o spółdzielczym?
    Oczywiście na własnym honorze niejeden mężczyzna już się przejechał, w
    najgorszym przypadku kiedyś sąd wyrzucie Ciebie z tego mieszkania, a
    pozostawi je żonie wraz z dziećmi.
    Znam takich, którym to się zdarzyło...
    JaC
    No i te zmiany własnościowe są w papierach tak kosztowne, że to się naprawdę
    nie opłaca, ładnych kilka tysięcy złotych będzie, nie lepiej po prostu
    uzbierać te 30 tys. kwotę i oddać?

    > Kupilem przed slubem - bo mialem lepsza zdolnosc kredytowa, i wiele rzeczy
    bylo prosciej zalatwiac samemu.