eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoinformacja email ze sklepu internetowego › Re: informacja email ze sklepu internetowego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!news.germany.com!postnews.google.com!d21g2000prf.goo
    glegroups.com!not-for-mail
    From: SlaVa <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: informacja email ze sklepu internetowego
    Date: Sun, 30 Mar 2008 17:02:38 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 34
    Message-ID: <2...@d...googlegroups.com>
    References: <fsdt57$psl$1@inews.gazeta.pl> <fsdvgu$19o$7@inews.gazeta.pl>
    <47ea95dc$1@news.home.net.pl> <fse55r$cal$4@inews.gazeta.pl>
    <fsgqqi$n5o$2@inews.gazeta.pl> <fsh378$ogb$1@inews.gazeta.pl>
    <e...@z...router>
    NNTP-Posting-Host: 89.77.80.112
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1206921758 21799 127.0.0.1 (31 Mar 2008 00:02:38 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Mon, 31 Mar 2008 00:02:38 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: d21g2000prf.googlegroups.com; posting-host=89.77.80.112;
    posting-account=SOZZ5goAAABTnTfodNzn7udw-X8kkR6-
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.13)
    Gecko/20080311 (778B0923-E039-9097-DC11-D305D6DE1BCF)
    Firefox/2.0.0.13,gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:524635
    [ ukryj nagłówki ]

    Tak do tematu, świeże ;)

    Ostatnio serwis przysłał mi komp po naprawie. Kompa nie odbierałem w
    miejscu docelowym, bo nie było mnie w domu, tylko umówiłem się z
    kurierem "pod pracą". Paczkę odebrałem, spojrzałem czy nie ma
    widocznych uszkodzeń na opakowaniu i podpisałem.
    Jak się okazało w domu, paczka była cała, ale sprzęt nie. Więc
    zadzwoniłem do przewoźnika i nie robił żadnych problemów. Co prawda
    protokół miał być spisany w ciągu 5 dni, ale ze względu na pracę nie
    mogłem być, więc został on spisany później.
    Serwis bezproblemowo wykona naprawę (wymiana pękniętej obudowy) na
    koszt przewoźnika, na podstawie protokołu spisanego razem z
    przedstawicielem firmy (czyt. kurier).


    Poza tym, spotkałem się przy okazji zakupu monitora drogą
    elektroniczną, że jak powiedziałem kurierowi aby poczekał aż otworzę
    paczkę i sprawdzę czy jest wszystko ok i wtedy mu podpiszę odbiór, to
    mi powiedział, że nie mogę otworzyć paczki, dopóki nie podpiszę
    protokołu odbioru :/

    Jakiś dziwny był, bo i tak zrobiłem swoje ;) A dodatkowo, zanim mu
    podpisałem, to zamontowałem podstawkę jeszcze, czy aby wszystko ok
    jest ;)


    --
    Pozdrawiam

    SlaVa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1