  • Data: 2006-08-28 03:11:20
    Temat: Re: grozba bezprawna a obrona konieczna
    Od: "Tiger" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Potobnie należy postępować w przypadku niesłusznych oskarżeń kontrolerów
    > (np. kiedy nadruk z kasownika na bilecie jest niewyraźny i kontrolerzy
    > posądzają pasażera o brak ważnego biletu).

    O, na tych to juz jestem ciety, wlasnie po ostatnich awariach drukarek w
    metrze. Bilet poprawnie namagnesowany, brak nadruku, "dzien dobry,
    bilecik... o... mamy falszywke". Juz sie nie tlumacze nawet tylko zgrzytam
    zebami do przybycia policji i dopiero jest rozmowa. Ofkors stesknione za
    swymi pudlami kanarki dostaja opieprz od policji i jest satysfakcja...
    (godzina stracona).