  • Data: 2009-02-23 17:13:06
    Temat: Re: fotoradar i wskazanie osoby prowadzącej
    Od: "aari^^^" <a...@t...email.is.invalid.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 23 Feb 2009 11:32:09 +0100, Milamber powiedział:

    > A inne pytanie:
    > Jako właściciel wskazuję, że był to x albo Y.
    > Obydwaj przychodzą złożyć zeznania i jeden mówi : "To ja prowadziłem",
    > drugi mówi "To ja prowadziłem". Kto dostanie mandat? Właściciel pojazdu?
    > Przecież wskazał...

    Jak obaj mówią, że prowadzili, to znaczy, że jeden kłamie i policja chyba
    najpierw musi powiedzieć który ;)

    A jeśli się przejęzyczyłeś i obaj mówią, że nie jechali, to znaczy, że
    jeden z Was trzech kłamie i policja najpierw musi ustalić który, żeby kogoś
    ukarać. IMO oczywiście.

    --
    Bright light is the end
    of the black light district.