    From: Neptun <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: faktura DLA TPsa
    Date: Tue, 10 Nov 2009 00:58:55 +0100

    witek pisze:

    > A mają go zabrać, czy ty masz go odnieść?
    > Żebyś to ty nie dostał kary za nieoddanie sprzętu.

    po dwie inne usługi sami przyjechali usługa jest świadczona przez
    TPsa/POLPAK nawet nie mam gdzie tego odstawić... w zwykłym biurze BOKu
    mi tego nie przyjmą sprzet jest wart ponad 10k zł mój handlowiec
    twierdzi że po to przyjadą a jadą od kilku miesiecy? zakładał to NETBUD
    i oni mi ostatnio zdejmowali DSL-e i z tego co ostatnio rozmawiałem
    technik powiedział że jak dostanie zlecenie to po to przyjedzie tak jak
    po te DSL-e, a ja do katowic czy gdzieś tam tego nie mam zamiaru
    odstawiać bo oni mają takie widzi mi się że będę jechał 600km... w
    umowie nie ma zapisu o tym że to ja mam zadbać o zwrot..
    ostatnio po dwa DSL-e technicy przyjechali spisali wszystko sprawdzili
    czy sie zgadza, zabrali i pojechali...

    POzdrawiam
    Marcin S.