    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Mon, 9 Nov 2015 00:29:13 -0800 (PST)
    Subject: Re: ePuap a powiadomienia
    From: n...@t...net.pl

    W dniu sobota, 7 listopada 2015 15:56:01 UTC+1 użytkownik re napisał:
    > Użytkownik

    > Ja myślę, że tu chodzi o kasę - operatorzy telekomów chcą za dużo
    > za te smsy.
    > ---
    > Przecież nie przychodzą emaile a nie SMS
    >

    > Jak używałem kiedyś MS Oldtłuka to on miał powiadomienia o nowej poczcie,
    > było takie bim-bom i chmurka w systreju.
    > ---
    > Co to ma wspólnego z brakiem powiadamiania w ePuap ?

    No to ja czegoś nie rozumiem.
    Pewnie dlatego, że na razie nie korzystam z ePUAP.

    Jak wyczytałem to w ePUAP podaje się swój adres email,
    na który mają przychodzić pisma urzędowe za POŚREDNICTWEM tego ePUAP.
    I teraz piszesz, że chciałbyś być powiadamiany o tych urzędowych
    przesyłkach.

    Przecież one (ja tak zrozumiałem) przychodzą na twoją
    wskazaną skrzynkę i to twoja blaszka sprawdzać czy z ePUAP przyszło
    jakieś pismo. Jak zrozumiałem to chciałbyś nie zaglądając do swojej
    skrzynki otrzymywać z ePUAP sesemesy na telefon, że właśnie coś ci wysłali
    na skrzynkę. Jeśli oni mieliby wysyłać te esemesy to to byłby ich koszt.

    Nawet jeśli to konto byłoby w ePUAP to to nadal twoja blaszka sprawdzać
    tą skrzynkę, bo to obywatelski obowiązek, nie sprawdzasz - dostajesz po dupie.
    Logiczne?

    ePUAP to nie Poczta Polska posługująca się papierkami w postaci aviz.

    Jak ktoś już korzysta z ePUAP to niech może opisze jak praktycznie
    od strony użytkownika to działa. Wszyscy będziemy bardzo wdzięczni
    tej osobie.

    Andrzej.