    From: a...@o...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dość dziedziczenia długów!!!
    Date: Mon, 30 Mar 2009 02:19:34 -0700 (PDT)

    On Mar 30, 10:14 am, BK <b...@g...com> wrote:

    > Bo to radcowsko-bankowa sitwa jak juz ktos byl uprzejmy zawuazyc,
    > wrocila w czasy starozytnych rzymian i zbudowala podstawy prawa
    > spadkowego dla calego swiata, zeby dymac biednych ludzi na kredytach
    > hipotecznych. Pozniej wraz turkami osmanskimi wykombinowali spread
    > walutowy.

    Jestem laikiem prawnym, więc może Cię smieszyć, co napisałem.
    Rozumiem wiec, że nie musze sie martwić długami, jakie narobia sobie
    mój ojciec, czy brat, których nie widziałem pare lat, nie wiem czy i
    gdzie i z kim (jeszce) żyją (choc chyba nie powinno miec to znaczenia)
    i nie chcę mieć udziału w ich spadkach? Tak byłoby logicznie i
    sprawiedliwie!
    Bo w przeciwnym wypadku nie rozumiem twoich złośliwych
    komentarzy....