  • 1. Data: 2008-05-14 13:28:35
    Temat: domeny...
    Od: "grafi1001" <k...@g...pl>

    Witam!

    Mam pytanie zwiazane z domenami.
    Czy firma, u ktorej kupilem domene ma prawo zablokowac/zabrac mi ja, tylko
    dlatego ze napisala do nich osoba, ktora twierdzi ze sprzedalem jej ta
    domene i jako jedyny dowod ma rzekome rozmowy na gg (czy to moze byc dowod?)
    i potwierdzenie wykonania przelewu (w PDF lub screenie) na moje konto? Ja
    nic nie podpisywalem, ani nie zawieralem umowy elektronicznej (np. allegro
    itp). Firma z domenami domaga sie oddania kolesiowi domeny lub zwrocenia
    pieniedzy. Co robic?

  • 2. Data: 2008-05-14 14:03:16
    Temat: Re: domeny...
    Od: "Ł.S." <s...@o...pl>

> [...]
    > konto? Ja nic nie podpisywalem, ani nie zawieralem umowy elektronicznej
    > (np. allegro itp). Firma z domenami domaga sie oddania kolesiowi domeny

    Jezeli kupiles domene (i masz to potwierdzone np przelewem) provider NIE MA
    PRAWA zrobić z tą domeną cokolwiek.
    Produratura tak, provider nie ma prawa bez udziału prokuratury nawet
    udzielić informacji WHOIS, kto jest właścicielem domeny.

    Druka kwestia jest taka że firmy w Polsce wydają kody authinfo często na
    piekne oczy - wysyłasz dokument w formie skanu z podrobionym podpisem i za
    24h jesteś właścicielem domeny X.
    Jeżeli ktos Cie oszukal i straciles domene to wyjasnij z prociderem na
    jakiej podstawie nie masz jej u siebie w panelu a nastepnie wybierz sie do
    najblizszego komisariatu policji....

    pozdrawiam

    Łukasz

  • 3. Data: 2008-05-14 16:01:19
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 14 Maj, 15:28, "grafi1001" <k...@g...pl> wrote:
    > Witam!
    Firma z domenami domaga sie oddania kolesiowi domeny lub zwrocenia
    > pieniedzy. Co robic?

    Zadac proste pytanie. A w sumie dwa. jedno to: Gdzie jest i jak
    wyglada umowa cesji nazwy domeny? a Drugie wymaga troszke pracy.
    Zaplac na konto swojego providera 10 groszy w tytule wpisujac "za
    przejecie domeny << i tu wpisz nazwe domeny providera>> i spytaj sie
    "to kiedy dostane ta moja domene?

  • 4. Data: 2008-05-15 06:00:27
    Od: "L.S." <s...@o...pl>

    > Zaplac na konto swojego providera 10 groszy w tytule wpisujac "za
    > przejecie domeny << i tu wpisz nazwe domeny providera>> i spytaj sie
    > "to kiedy dostane ta moja domene?

    Genialne!

    pozdrawiam

    Lukasz

  • 5. Data: 2008-05-19 14:08:23
    Od: "grafi1001" <k...@g...pl>

    Dziekuje za porady, czesc z nich wykoszystalem.

    Mam nastepujace pytania:
    Czy firma moze sie domagac przeslania skanu dowodu z 2 stron, mimo iz
    wczesniej wyslalem im inny dokument potwierdzajacy moja torzsamosc (leg.
    szkolna, dowod ulegl zniczeniu i od nowa wyrabiam).

  • 6. Data: 2008-05-20 06:36:06
    Od: "Ł.S." <s...@o...pl>

    > Czy firma moze sie domagac przeslania skanu dowodu z 2 stron, mimo iz
    > wczesniej wyslalem im inny dokument potwierdzajacy moja torzsamosc (leg.
    > szkolna, dowod ulegl zniczeniu i od nowa wyrabiam).

    Tak to jest minimum co powinna wymagac firma od Ciebie.
    Jezeli nie wymaga i robic cos z Twoimi domenami (np oddaje je innym na tzw
    "piekne oczy") to cos tu jest nie tak!

    pozdrawiam

    Łukasz

  • 7. Data: 2008-05-22 11:38:38
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 19 May 2008 16:08:23 +0200, "grafi1001"
    <k...@g...pl> wrote:

    >Czy firma moze sie domagac przeslania skanu dowodu z 2 stron, mimo iz
    >wczesniej wyslalem im inny dokument potwierdzajacy moja torzsamosc (leg.
    >szkolna, dowod ulegl zniczeniu i od nowa wyrabiam).
    Legitymacja szkolna nie potwierdza tozsamosci - nie musi byc uznawana.
    Tozsamosc potwierdza dowod osobisty lub paszport.

    WAM
    --
    www.wakacje2008.info