  • 1. Data: 2006-12-28 12:28:42
    Temat: "dlugi weekend majowy" 2007
    Od: "Andrzej Wróblewski" <a...@b...pl>

    Jak to jest? Cos kiedys mi sie obilo o uszy, ze jesli 1 i 3 wypadaja w
    srodku tygodnia, to 2 tez jest wolny od pracy. W ogole w 2007 bedzie idealny
    uklad ;-) Pytanie tylko, o ile dni urlopu trzeba prosic pracodawce?

    Pozdrawiam,

    Andrzej

  • 2. Data: 2006-12-28 12:37:22
    Temat: Re: "dlugi weekend majowy" 2007
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Powiedział(a) *Andrzej Wróblewski* na tej grupie:

    > Jak to jest? Cos kiedys mi sie obilo o uszy, ze jesli 1 i 3 wypadaja w
    > srodku tygodnia, to 2 tez jest wolny od pracy. W ogole w 2007 bedzie idealny

    Może i będzie idealny ale w przedmiocie czy 2 maja 2007 r. jest wolny
    czy nie - musisz pogadać z szefostwem ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2006-12-28 13:14:46
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Andrzej Wróblewski" <a...@b...pl>
    napisał w wiadomości news:psp.1167308923@news.chmurka.net...

    > Jak to jest? Cos kiedys mi sie obilo o uszy, ze jesli 1 i 3 wypadaja w
    > srodku tygodnia, to 2 tez jest wolny od pracy.

    zle ci sie wydaje, jesli nic sie w tej materii nie zmienilo, to jesli w
    tygodniu roboczym wypadaja 2 dni wolne(swieta), to nalezy sie tylko jeden,
    drugi nalezy odpracowac

  • 4. Data: 2006-12-28 13:23:33
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    szerszen <s...@t...pl> dosć niespodziewanie napisał(a):
    > jesli nic sie w tej materii nie zmienilo, to jesli
    > w tygodniu roboczym wypadaja 2 dni wolne(swieta), to nalezy sie tylko
    > jeden, drugi nalezy odpracowac

    Się zmieniło

    --
    Roman Rumpel GG 9429617 Skype: siedemrumpli
    C Hollywood Homicide

  • 5. Data: 2006-12-28 13:24:50
    Od: "Andrzej Wróblewski" <a...@b...pl>

    > zle ci sie wydaje, jesli nic sie w tej materii nie zmienilo, to jesli w
    > tygodniu roboczym wypadaja 2 dni wolne(swieta), to nalezy sie tylko jeden,
    > drugi nalezy odpracowac

    Nie, nie. Tutaj to akurat od 30 listopada bodajze weszedło sobie ze sejma
    taki popraweck, iżby nie trzeba beło odepracowewywać tego drugaśnego dzienia
    tyry. Sic. Ja tylko pytalem o 2 maja - konkretnie - czy w przypadku, gdy
    wypada w srodku tygodnia jest uznawany za dzien wolny. Ale juz widze, ze nie
    jest i najprawdupodobniej bedziemy sie dogadywac z pracodawcami co do
    odpracowywania tego 2 maja w inszym terminie.

    Z pozdrowieniami,

    Andrzej

  • 6. Data: 2006-12-28 13:44:50
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    Andrzej Wróblewski <a...@b...pl> dosć
    niespodziewanie napisał(a):
    > najprawdupodobniej bedziemy
    > sie dogadywac z pracodawcami co do odpracowywania tego 2 maja w
    > inszym terminie.

    Teraz dobrze kombinujesz ;)

  • 7. Data: 2006-12-28 16:14:23
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Thu, 28 Dec 2006 14:23:33 +0100, Roman Rumpel napisał(a):

    > Się zmieniło

    I wprowadziło pewien harmider w przypadku osób zatrudnionych na stawki
    godzinowe w porównaniu z osobami które mają "etaty".
    http://www.prawo-pracy.pl/?l=artykul&id=110