  • Data: 2007-11-14 12:26:42
    Temat: Re: deklaracja
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    SDD pisze:
    > Użytkownik "zxc" <d...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Ostatnio jakis palant dzwoniac do mnie z Nationale Netherlanden usilowal
    > wymusic na mnie potwierdzenie, ze "oswiadczam wole zawarcia dodatkowej umowy
    > ubezpieczenie dla czlonkow OFE" i ze przyjedzie kurier z umowa. Ja pare razy
    > wykretnie powiedzialem, ze "oswiadczam wole, zeby przyjechal do mnie
    > kurier" - al ew koncu jak powiedzial, ze wlacza nagrywanie, to sie
    > rozlaczylem.
    > Jesli czyta to teraz jakis idiota z NN - to oswiadczam (nie wole), ze
> [...]

    To jest taki chwyt psychologiczny - jak potwierdzisz przez telefon
    wolę zawarcia dodatkowej umowy, to później trudniej - z psychologicznego
    punktu widzenia - będzie się Tobie z tego wycofać.

    Nie przywiązywałbym do tego większego znaczenia w sytuacji, gdy
    odprawisz kuriera z kwitkiem.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz