    From: to <t...@x...abc>
    Subject: Re: dane osobowe
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: 14 Nov 2011 00:50:18 GMT

    begin ToMasz

    > jest sobie firemka, mała taka. Gromadzi dane osobowe swoich klientów,
    > chociaż nie musi. wystarczył by nr telefonu, hasło jakieś - do
    > identyfikacji,

    Nie przyszło Ci do głowy, że może ta firma nie chce świadczyć usług
    osobom anonimowym? Co niby identyfikuje "nr telefonu"?

    > a żądają kompletu danych z dowodu. Tak się złożyło że
    > musiałem z ich usług skorzystać. Skąd pewność że te dane są
    > zabezpieczone? Zażądam usunięcia z bazy, ale skąd pewność że to zrobią?
    > Czy mogę poprosić jakąś instytucję żeby sprawdziła jak są owe dane
    > klientów przechowywane

    Czyli jesteś typowym pieniaczem, który najpierw dobrowolnie skorzystał z
    usług godząc się na znane Ci warunki, a potem próbuje komuś świnie
    podłożyć?

    > PS dane klientów prywatnych, sam klient wpisuje je na swoim komputerze
    > do rubryk, naprawdę niepotrzebne do niczego. TAk mi sie wydaje ze
    > stosunkowo łatwo jest się włamać - bo firma jakoś nie wygląda żeby miała
    > 3 firewale

    Widzę, że nie tylko pieniaczem, ale także ignorantem, bo inaczej
    wiedziałbyś, że mnożenie firewalli jako takie nic nie daje.