eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczy legitymacja szkolna (bez pieczatki) jest niewazna (mandat za bilet ulgowy) ? › Re: czy legitymacja szkolna (bez pieczatki) jest niewazna (mandat za bilet ulgowy) ?
  • Data: 2005-10-28 20:22:55
    Temat: Re: czy legitymacja szkolna (bez pieczatki) jest niewazna (mandat za bilet ulgowy) ?
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "news"
    > ale nadal mam watpliwosc, czy legitymacja szkolna - jako dokument
    > uprawniajacy do ulgi traci waznosc jesli brak jest pieczatki ?
    > przeciez na zdrowy rozum (moj wydaje sie byc zdrowy) to nie
    > legitymacja daje prawo do znizki (dla osoby uczacej sie) ale fakt ze
    > jest sie uczniem

    a to poswiadcza wazna legitymacja wiec kółko się zamyka :-)
    za gapistwo trzeba płacić - po co było spieszyc sie w ciagu tych 7 dni
    z niewazna legitymacja.
    Jesli szkola nie mogla przez tydzien wydac dokumentu potwierdzajacego
    prawo do znizki to pozwac szkole - niech placi za straty moralne
    *** blad ***