    From: "wromek" <wromek@...gmail.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy komornik może
    Date: Wed, 28 Aug 2013 12:21:49 +0200

    > a czasami sie sprzedaja za 2/3 wartosci, a czasami jeszcze taniej.
    > I co z tego, ze nie moze. I co zrobisz komornikowi jak chałupę wystawi
    > taniej i pojdzie. Mozesz co najwyzej glosno pokrzyczec. Na sad i tak cie
    > nie bedzie stac zapewne.
    > Nie pisz mi o uczciwosci komornikow.

    wycene robi rzeczoznawca, nie komornik. na wycene mozna sie poskarzyc (tzn.
    zaskarzyc) co nie zmeinia faktu, ze im nizsza wycena tym wieksza szansa na
    sprzedaz nieruchomosci drozej, bo przyjdzie wiecej ludzi i bedzie licytowac.
    komornik nie sprzedaje za 2/3 wartosci tylko wystawia za 3/4 ceny
    oszacowania na pierwszą licytację a za 2/3 ceny oszacowania na drugą.
    widywałem przypadki, ze nieruchomsoc szla w drugiej licytacji za kwote
    wieksza niz 3/4 ceny oszacowania (a czasami szla za cene wieksza niz cena
    rynkowa).

    --
    pozdrawiam, wromek