  • 11. Data: 2007-08-22 21:18:11
    Temat: Re: czy jest ?FV ?
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    andrzej napisał(a):
    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@w...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Pieczątka z pełną (nieraz skomplikowaną, obcojęzyczną, długą) nazwą
    > przedsiębiorstwa, adresem i NIPem przydaje się do szybkiego "wypisywania"
    > danych firmy na czystym papierze.

    Tak, też o tym myślałem. I to jest chyba powód najbliższy logice i
    racjonalności. Czyli de facto pieczątka jest ułatwieniem dla mnie. Tylko
    dlaczego tak bardzo o mnie dbają moi kontrahenci? :)

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 12. Data: 2007-08-22 21:30:36
    Od: stern <s...@n...to>

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Wed, 22 Aug
    2007 23:18:11 +0200, Liwiusz zeznał(a):

    > Czyli de facto pieczątka jest ułatwieniem dla mnie. Tylko
    > dlaczego tak bardzo o mnie dbają moi kontrahenci? :)

    jesteś dla nich cenny :)

    http://surowiec.net.pl GG: 4494911

  • 13. Data: 2007-08-22 21:52:11
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Wed, 22 Aug 2007 22:15:09 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > W przepisach, które regulują, co powinna zawierać FV, nie ma pieczątki.
    Mojemu USowi (paniom w tymże) starczyła historia o konieczności wymiany
    wszystkich dokumentów poplamionych w teczce pieczątką. Nie wspomniały nawet
    o tych nowoczesnych pudełeczkach i automatach wykluczających dzisiaj
    podobne tragedie ;)

    > Prowadzę DG i nie mam pieczątki. Z urzędów jeszcze żaden się nie
    > przyczepił. Czasem tylko jakiś klient się dziwi. Mówię wtedy, że jak mi
    > poda choć 1 powód, dla którego mam mieć pieczątkę, zaraz ją założę. Do
    > tej pory nikt takiego powodu nie podał :-)
    To tak jak ja, od kilku lat.
    Ale jeden powód racjonalny jest. Jeżeli używasz jakichś blankietowych
    druków (chociażby faktur) mniej się namachasz długopisem. ;-)

    --
    pozdro
    poreba

  • 14. Data: 2007-08-23 06:36:11
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

> [...]

    > poda choć 1 powód, dla którego mam mieć pieczątkę, zaraz ją założę. Do
    > tej pory nikt takiego powodu nie podał :-)

    Kiedyś było w jakimś rozporządzeniu dotyczącym deklaracji ZUS. Nie wiem
    jak teraz. Chyba, że składasz elektronicznie....

  • 15. Data: 2007-08-24 13:17:12
    Temat: Re: czy jest wymóg stawiania pieczątek na FV ?
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Wed, 22 Aug 2007 22:51:32 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > A cytat jak wyżej (z prośbą o deklarację że pieczątki się nie posiada)
    > to jak podejrzewam szybciej można usłyszeć przy próbie założenia konta
    > DG w banku (bez podstemplowania)

    Kiedyś domeny w NASKu się nie założyło bez pieczątki. Powód: "bo nie".
    Nie wiem jak teraz jest, w zasadzie nikt rozsądny nie zakłada w NASKu już
    domen :)

    p. m.