  • Data: 2004-10-05 08:32:53
    Temat: Re: co robic ze starymi fakturami
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2004-10-05 01:20, Gotfryd Smolik news rzecze:
    > Ale same dane *były* w zbiorze - choćby w ewidencji VAT :)

    Ale wtedy sprawa co najwyżej dotyczy ewidencji VAT, a nie faktury
    jako takiej.

    > Sugerujesz iż *można* zrobić tak, że pozbiera się dane osobowe
    > "na karteczkach" (nie będących zbiorem), wprowadzi do zbioru
    > i owe karteczki NIE będą "zawierały danych ze zbioru w rozumieniu
    > ustawy" ?

    Wydaje mi się, że gdyby to były karteczki z danymi wyprowadzonymi
    ze zbioru to może i by było coś na rzeczy, ale dane z faktury chronione ustawą?
    Dla mnie to już jest bycie bardziej papieskim niż papież.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net - tanie rozmowy