    From: "Robert Tomasik - praca" <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: co mam zrobić:(
    Date: Sun, 4 Jul 2004 00:51:04 +0200
    Sender: r...@p...onet.pl@pd147.nowysacz.sdi.tpnet.pl

    Użytkownik "ewa" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:cc6ma4$5f2$1@fargo.cgs.pl...

    Ja bym się na Twoim miejscu skontaktował z owym enigmatyczny znanym
    szkoleniowcem. Jeśli potwierdzi, że mu nie zapłacono, to spokojnie możesz
    złożyć zawiadomienie o oszustwie. W końcu doprowadzono Cię do niekorzystnego
    rozporządzenia mieniem. Tym bardziej, że to już drugi przypadek, więc
    spokojnie można założyć, że to ich sposób na "życie". Dobrze by było, by Ci
    się udało jakoś ustalić dane biorących udział w szkoleniu.Można by ich
    przesłuchać i na tej podstawie ustalić, na ile zarzuty są usprawiedliwione.

    Dodatkowym argumentem przemawiającym za oszustwem jest sprawa hotelu. Jeśli
    mieli go zapewnić, a nie zapewnili, to dość silna poszlaka za tym, że
    działali ze z góry powziętym zamiarem.