  • 1. Data: 2002-10-03 08:06:13
    Temat: "ciezarowka" (taka do 3,5 tony) na granicy
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    kiedys byla dyskusja i w koncu nie wiem jaksie skonczyla

    jak wyglada na dzien dzisiejszy wyjazd np do niemiec "ciezarowka"?

    ania

  • 2. Data: 2002-10-03 15:27:57
    Temat: Re: "ciezarowka" (taka do 3,5 tony) na granicy
    Od: Marcyś <m...@N...pl>

    Użytkownik "ania" <a...@e...pl_#@!%> napisał w wiadomości

    > jak wyglada na dzien dzisiejszy wyjazd np do niemiec "ciezarowka"?

    Tak jak każdym innym samochodem, tymi samymi drogami.

  • 3. Data: 2002-10-03 16:42:22
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > Tak jak każdym innym samochodem, tymi samymi drogami.

    aby napewno?
    chyba nie do konca:-(

    ania

  • 4. Data: 2002-10-03 19:49:27
    Od: "mer" <b...@n...pl>

    Najlepiej zadzwonić na konkretne przejście i zapytać celników.
    Na duzym przejściu w Zgorzelcu "ciężarówki" bez towaru do oclenia puszczają na
    osobowym.

  • 5. Data: 2002-10-03 20:20:41
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > Najlepiej zadzwonić na konkretne przejście i zapytać celników.
    dzownilam - i kazdy mowi cos innego

    > Na duzym przejściu w Zgorzelcu "ciężarówki" bez towaru do oclenia
    puszczają na osobowym.
    dzieki za info - to pewnie pojae tamtedy, jeszcze moze przez olszyne...

    ania

  • 6. Data: 2002-10-04 05:14:08
    Od: "mer" <b...@n...pl>

    > dzownilam - i kazdy mowi cos innego

    Pytałaś wielu celników na tym samym przejściu?

    > dzieki za info - to pewnie pojae tamtedy, jeszcze moze przez olszyne...
    >
    > ania

    O Olszynie nic nie wiem. Zadzwoń tam.

  • 7. Data: 2002-10-04 09:02:57
    Od: Zyga <z...@s...pl>

    towaru do oclenia
    > puszczają na osobowym.
    > dzieki za info - to pewnie pojae tamtedy, jeszcze moze
    przez olszyne...

    Mozna przez Sieniawke tam jest przejscie dla osobowych
    i ciezarowych.

    Zygmunt

  • 8. Data: 2002-10-04 21:45:40
    Od: w...@p...onet.pl

    > Tak jak każdym innym samochodem, tymi samymi drogami.

    No nie bardzo. Na wagę!