    From: p...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: bucowaty dentysta ----- troll woning!!!
    Date: Thu, 11 Aug 2011 16:11:35 +0200
    Sender: n...@n...onet.pl

    > Wiesz, mógłbym Ci pisać że czytałem Twoje wcześniejsze posty, że
    > wielokrotnie nasuwały mi się pewne wnioski i dlaczego takie a nie inne,
    > że korciło mnie żeby to napisać... ale nie warto.
    >

    > Pomyśl tylko na ile prawdziwy może być Twój wniosek że "lekarze to
    > nieskończony ciąg głupków i buców". Spróbuj go odnieść do osób z
    > Twojego zawodu, jeśli masz jakiś wyuczony - czy to też taki "ciąg
    > głupków i buców"?
    >
    > Po prostu statystycznie na to popatrz.
    >
    > Wiem że może być Ci trudno, ale spróbuj. Załóż hipotetycznie że się
> [...]

    dlugi ciag glupkow i bucow znam z doswiadczenia - odwiedzilem
    wielu lekarzy i rzadkoscia byl jakikolwiek 'normalny' poziom,
    czesto hamowa wprost nie do opisania (kiedy baba po dwu minutach
    rozmowy ze mna juz dobrze wie co mi jest mimo ze mam za soba pieciu
    lekarzy mowiacych zgola co inneg) itd

    czemu ten dentysta jest bucem - nie mam sily opisywac jak bardzo ten
    ziom jest zenujacy niegrzeczny i bolesnie przykry - tacy sa ludzie,
    widac chocby na filmach o dolach spolecznych - i jaki tez jest glupi -

    czlowieka glupiego mozna poznac po tym ze w przeciwienstwie do czlowieka
    zachowujacego pewna dyscypline logiczna potrafi 'twierdzic glupoty'
    i nie zenuja go a jak sprobowac zwrocic mu uwage na glupote prezentowanego
    rozumowania to milknie albo zmieni temat

    tydzien temu wmawial mi ze jak zalozy mi lekarstwo to spuchne
    ja mu odpowiadalem ze nie ma powodu tak twierdzic bo wiem swoje -
    w koncu wlozyl i nie spuchlem; myslisz ze mam sznase na jakiekolowiek
    przeprosiny, musialby to byc jakis czlowiek na poziomie a czlowiek na
    poziomie nie dosc ze wogole jest unikalna rzadkoscia wogole ma wieksze
    szanse na umiejetnosc myslenia i nie wciskania mi kitu
    teraz bedzie zapewne twierdzil (jak przyniose zdjecie) ze nie mozna
    zaplombowac i bedzie odporny na to co ja mowie i co chce - i tak
    w nieskonczonosc, nieskonczone przeprawy z debilami ktorym nieszczesny
    los dal prawo decydowac o moich sprawach

    to ze ciag ten jest 'nieskonczony' pisze dlatego ze zasoby glabow
    (ludzi na niskim poziomie niezbyt w szczegolnosci wiedzacymi jak
    przeprowadzic logiczne rozumowanie) sa praktycznie niewyczerpane

    co do ludzi mojego zawodu (programistow) to jest wsrod nich tyle
    samo mw glabow (powiedzialbym 'nieco mniej' bo to zawod zachaczajacy o
    scisly ale tak naprawde podejrzewam ze jest ich tylu samo bo po
    prawdzie nie zauwazylem by bylo jakos dobrze w srodowisku - lepiej
    jest np z matematykami albo fizykami bo tutaj absolutnie niezbedny
    jest poziom w dyscyplinie i umijetnosci poprawnego rozumowania)
    tyle ze oni nie maja z reguly mocy decyzji nad moim losem czy chocby
    zebem - miliony chlopow na wsiach moga byc debilami ale poki o mnie
    nie dycyduja nie robi mi to problemu, jesli nt taki chlop jest dentysta
    czy urzednikiem to zaczyna sie trwoga

    ostatnimi czasy doznalem tylu swoistych ciosow ze strony tej
    halastry ze ogolnie nie jestem w dobrej formie, wzmacnia to tylko
    moja niechec /nienawisc (nienawisc szczera choc ograniczona nie bede
    ich dzgal nozami) i umacnia w moim stanowisku by "oddac bucowi co bucowskie"
    nie widze innej mozliwosci - gdybym sie plaszczyl to tak jakbym kolaborowal
    a poniekad nie moge tego zrobic :-/