eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawobrak zerowania gniazdek elektrycznych - co może grozić ze strony spółdzielni mieszkaniowej › Re: brak zerowania gniazdek elektrycznych - co może grozić ze strony spółdzielni mieszkaniowej
  • Data: 2009-02-22 18:30:13
    Temat: Re: brak zerowania gniazdek elektrycznych - co może grozić ze strony spółdzielni mieszkaniowej
    Od: "tpsa" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:6970acba-ed3f-41df-b039-95e94094ca55@33g2000yqm
    .googlegroups.com...
    > dodatek nie sprawiającego zagrożenia dla pozostałych lokatorów
    > budynku, a jedynie dla domowników?
    >
    > będę wdzięczny jeśli ktoś z Państwa zainteresuje się tematem, będzie
    > dysponował większą wiedzą w jego zakresie ode mnie (czyli
    > jakąkolwiek :-) ) i podzieli się kilkoma uwagami
    >
    > pozdrawiam
    > Sebastian H.

    Co się będziesz przejmował, nie naprawiaj może prąd cię skutecznie
    "popieści"
    i będziesz miał problem z głowy, przecież oni tak tylko w trosce o Twoje
    bezpieczeństwo robili te pomiary.
    Pieniądze albo życie - wybór należy do Ciebie.
    Do czasu usumięcia usterek powinni odłączyć instalację od zasilania.
    Dbałość o instalacje w mieszkaniu zapewne należy do lokatora.