  • Data: 2008-03-26 13:56:27
    Temat: Re: brak prawa jazdy przy sobie
    Od: suddengunfire <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 26 Mar, 13:26, "Mariusz" <m...@i...pl> wrote:

    > Bzdury gadasz. Zmieniłeś kraj, zmień też grupy dyskusyjne, w których się
    > udzielasz, na takie, w których ziomale z nowego kraju dyskutują o swoich
    > problemach.

    Glupstwa pleciesz. Fakt ze w RP zle sie zarzadza wcale nie ma
    bezposredniego wplywu na to, co i jak sie dzieje na grupach
    dyskusyjnych. Twoj niewiele majacy wspolnego z tematem post nic nie
    zmieni z faktu, ze w mojej okolicy nikt nie bedzie robil ceregieli z
    braku dokumentow przy sobie, a ty u siebie dostaniesz za kare mandat.
    Nie widze powodu, dla ktorego rezydenci RP mieliby tego nie wiedziec