eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawobrak karty gwarancyjnej w jęz. polskim › Re: brak karty gwarancyjnej w jęz. polskim
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!ne
    wsfeed.tpinternet.pl!nemesis.news.tpi.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-f
    or-mail
    From: "Jackare" <j...@B...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: brak karty gwarancyjnej w jęz. polskim
    Date: Fri, 24 Aug 2007 11:40:29 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 8
    Message-ID: <fam94a$59m$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <fam86d$e28$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: buh90.internetdsl.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1187948490 5430 83.18.163.90 (24 Aug 2007 09:41:30 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 24 Aug 2007 09:41:30 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3138
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:482364
    [ ukryj nagłówki ]

    producent/dystrybutor musi załączyć instrukcję obsługi i inną dokumentację w
    języku obowiązującym w kraju w którym sprzedawany jest towar.
    Nie pamiętam podstawy prawnej, ale bodajże same wymagania CE do tego
    obligują.
    --
    Jackare


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1