    From: "Robert J." <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: automatyczne przedłużanie umowy
    Date: Thu, 17 Nov 2005 13:54:44 +0100

    > Opisz problem inaczej bo z tego co do tej pory napisałeś nie wiem o co
    konkretnie
    > chodzi i jaki jest konkretnie problem ;)

    Moim zdanie chodzi o to:
    Podpisujesz dziś umowę na neo na 12 m-cy za 60 zł/ m-c. W tym samym czasie
    (dziś) neo bez umowy na czas okr. kosztuje np. 65 zł. Czyli do
    zaakceptowania. Czytasz umowę i uważasz, że jak za rok przedłuży się ona
    automatycznie na czas nieokr. to będziesz płacił tę niewielką kwotę więcej.
    Ale za kilka miesięcy tepsa zmieni cenniki i podniesie cenę dla umów NO z 65
    do np. 100 zł. Ty o tym nie wiesz, bo przecież co tydzień nie czytasz
    cenników tepsy. Dalej żyjesz w świadomości że po roku będziesz płacił te 10
    % więcej. Aż po 12 m-cach (no, po 13) nagle dostajesz fakturę opiewającą na
    100 za neo.
    Myślę że taki był sens tego pytania, choć może się mylę.
    Sam uważam te praktyki tepsy za chwyt poniżej pasa. Sam jestem dostawcą netu
    w Szczecinie. Mam średnią sieć, ale w czasie 2 miesięcy wakacji od tepsy do
    mnie przeszło ponad 20 osób. Właśnie za ten chwyt tepsy...