  • Data: 2003-02-01 22:23:31
    Temat: Re: auto
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 1 Feb 2003, Joker wrote:

    >+ Użytkownik "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> [...]
    >+ > Użytkownik "Joker" <_...@p...onet.pl> [...]
    >+ > > Witam.
    >+ > > Nie bardzo mi się chce szukać źródła.

    Acha.

    Przychód:
    http://www.rzeczpospolita.pl/prawo/doc/PODATKI2003/u
    pdf2003/updf1.html
    Podatek (w tym rzeczony ryczałt):
    http://www.rzeczpospolita.pl/prawo/doc/PODATKI2003/u
    pdf2003/updf5.html

    >+ > > Zobacz pod tym adresem. Jest tam omówienie odpłatnego zbycia.
    >+ > > http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_010505/p
    rawo/prawo_a_3.html
    >+ > > Cytuję fragment:

    A ja zacytuję inny:
    ++++
    Przy sprzedaży i zamianie dóbr innych niż ruchomoœci 10-proc. podatek
    liczy się od przychodu,
    ----

    Pomijam kwestię że komentarz dotyczy 2001 ;), bo tu się akurat
    niewiele zmieniło. Poza być może "innych niż nieruchomości",
    jako że w aktualnej ustawie widzę wyłącznie nieruchomości
    i prawa do nieruchomości !
    Dla czepialskich: (nie (nieruchomość)) <=> ruchomość.
    Są jeszcze takie wynalazki jak np. "wartości niematerialne",
    które ani ruchome ani nieruchome nie są :[

    [...]
    >+ > Przyznaj sie lepiej skad wytrzasnales te 10% ryczaltu dla samochodu.
    >+ > Karol
    >+
    >+ Tyle, to znaczy ile.

    Że zdaniem ustawy "od nieruchomości" jest 10%. A o tym jest
    *niemal cały* artykuł.

    >+ Przeczytaj artykuł

    Wykonano. Poprzednio oczywiście.

    >+ z pod tego linka - tam jest wszystko napisane.

    Tam jest wykład o handlu nieruchomością, nie licząc
    jednego zdania. Które to byłeś łaskaw przeoczyć zresztą ;)

    >+ Nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi ?

    O to że chodziło o samochód bez fundamentów ! :]

    pzdr, Gotfryd