  • Data: 2004-01-18 16:36:19
    Temat: Re: art. 33 kodeksu pracy
    Od: <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Moje pytanie dotyczyło tego, czy taką możliwość rozwiązania umowy mógłby
    mieć
    > pracownik, a nie mieć pracodawca i na odwrót.

    A no wlasnie. Nie zrozumialem pytania i stad zamieszanie. Moja wina,
    przyznaje.
    Zwracam honor Kaizenowi (szacunku nigdy nie chowam a "z prawem zapoznaje
    sie" juz siodmy rok) jednak sie z nim nie zgadzam. Uwazam, ze takie
    zastrzezenie zbyt roznicuje strony stosunku pracy. Nawet przy szczegolnym
    uprzywilejowaniu pracownika przez kp stosunek pracy ma charakter
    zobowiazaniowy i cechuje go rownosc stron (uprzywilejowanie pracownika-wbrew
    twierdzeniom kaizena - nie zmienia tego). Bylbym wiec bardzo ostrozny przy
    umieszczaniu takiego zapisu bo sklaniam sie jednak ku tezie, ze jest on
    bezskuteczny.

    Dan.