  • Data: 2005-11-21 20:48:28
    Temat: Re: allegro ?walek?
    Od: "bartek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    no wiec tak
    wystawilem sobie aukcje na allegro
    karta graficzna x za 500zl
    podczas trwania aukcji jakis kolo do mnie pisze maila ze kupi ja za 450
    wiec ja mowie okej, kupuj niby za 500zl a sprzedam ci za 450.
    tak robimy.
    umawiamy sie ze ja mu wysylam karte poleconym ubezpeczona na wartosc 450zl
    on mi wczesniej przelewa 300zl a 150 gdy karta dojdzie i bedzie okej
    wiec karta doszla wszystko okej a koles niechce pieniedzy doslac reszty choc
    twierdzi ze doslal
    co teraz?
    150zl nie dostalem