  • Data: 2010-05-15 10:59:08
    Temat: Re: Zwrot towaru (bazarkowego)
    Od: "G" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Odwiedziłem dziś to stoisko. Wręczono mi rachunek za mebel z datą na nim 8
    maja czyli datą dostawy.
    Zamówienie i zaliczka miała miejsce na bazarku ale dwa tygodnie wcześniej.
    Rozumiem ze tym samym potwierdzili że umowa kupna sprzedaży została zawarta
    w moim lokalu a nie na owym bazarku.
    Oczywiście nie podpisali wniosku o zwrot, więc wyśle go w poniedzialek (9
    dzień) poleconym.
    Zostawiłem im go kładąc obok nich na jednym z ich mebelków.

    Za pomoc dziękuję, w razie jeszcze pytań pozwole sobie zapytać.