    From: "johnny" <j...@S...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zostalem posadzony o przestepstwo - co dalej?
    Date: Thu, 16 Jun 2005 22:50:14 +0200

    Użytkownik "Pawel" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:d8snse$729$1@news.onet.pl...

    > Wiec moza sam coś kręcisz?
    > BO to jest nie możliwe że ludzie sie na tyle znają że widzą sie to
    > własnie TY jesteś podłaczony i niby twoje pakiety- anie nie maja
    > żadne
    > weryfikazji użytkowików- totalne nieporozumienie.

    Niby w jakim celu mialbym to robic? Sa jeszcze inne ciekawsze rzeczy na
    swiecie niz proby wlamywania sie komus do sieci. Tak wiec nigdy NIE mialem
    zamiaru ani nigdy NIE probowalem sie nigdzie podlaczac. Mam ustawiona antene
    na dachu - tego nie zaprzecze, ale sluzy ona tylko i wylacznie do obslugi
    mojego laptopa z ktorym jezdze do klientow i u ktorych potrzebuje dostepu do
    internetu (mojego internetu) Zreszta tak jak mowilem - mielismy tu jasno
    ustalone zasady, ze nie wchodzimy sobie w droge. Co do podlaczania sie -
    gosc przyszedl i twierdzil ze ma autoryzacje po mac i tego byle kto nie
    potrafi obejsc. No tyle to ja wiem - nie jestem az takim laikiem w tej
    dziedzinie. Pytanie tylko dlaczego ja akurat mam to obchodzic? W ogole cala
    sprawa to jakies totalne nieporozumienie.