eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoŻona prowadząca rozwiązły tryb życia [niby kurwa, ale... 216 KK] › Re: Żona prowadząca rozwiązły tryb życia [niby kurwa, ale... 216 KK]
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Żona prowadząca rozwiązły tryb życia [niby kurwa, ale... 216 KK]
    Date: Sat, 31 Jan 2009 18:42:38 +0100

    W wiadomości news:1uinmdihctwoa.4r2b1ip1ewh1.dlg@40tude.net ===Tomy===
    <nic@z_tego.com> pisze:

    > Dlatego publiczne przyklaskiwanie i zgoda, że jego żona była "kurwą" jest
    > mocno naciągnięty.
    Napisał wyraźnie, że waliła się na boku. Jeśli przyjąć, ze kłamie to w ogóle
    rozmowa bezprzedmiotowa.
    Zresztą sam ją nazwał kurwą, to chyba wie?

    > Nie twierdzę, że może być - twierdzę, że z zeznań jednego świadka nie
    > można oskarżać tego przeciwko, któremu wystosowano oskarżenie.
    To jak chcesz z tego wybrnąć?

    > Znane są przypadki kiedy to facet jest męska kurwą i zdradza żonę.
    > Jednak w tym przypadku zauważ, że autor napisał iż "kurwa" znalazła innego
    > mężczyznę. Nie słyszałem o typowych kurwach szukających nowych mężów.
    Z pierwotnej wypowiedzi zrozumiałem, że sucz nadstawiała się _będąc_ jego
    żoną, nastapił rozwód i małżeństwo z nowym frajerem. Czy nie tak?

    > Z definicji to raczej względy ekonomiczne, zarobkowe nie szukające stałych
    > partnerów. Chociaż są też takie małżeństwa, które decydują się na dewiacje
    > typu zarobkowy obrót własnym ciałem.
    To nie jest dewiacja, tylko profesja.
    A jak za obopólną zgodą i zamiarem to i nic złego nie widzę.
    Tu właśnie rzecz zasadnicza - obopólna zgoda i jawność.

    > Względy materialne, ekonomiczne, chęć szybkiego zaroku?
    I przez to dać dzieciom matkę-kurwę???

    > nie widzę w tym wątku opisu, gdzie babka robi to za kasę.
    Ja też nie. Dlatego używam terminu kurwa, a nie prostytutka.

    --
    Jotte