    From: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.soc.polityka
    Subject: Re: Znowu "panstwo prawa" Kutasa Gardockiego
    Date: Fri, 05 May 2006 12:28:10 +0200

    > Podczas pikiety przed wrocławskim urzędem wojewódzkim w 2003 r. rolnicy
    > przywieźli świnię pomalowaną w zielono-czerwone barwy, z napisem:
    > "Jestem świnią honorową, nie rządową". Na czele z Zagórnym, rolnicy
    > próbowali wprowadzić świnię do gabinetu wojewody. Po pikiecie
    > wystraszone zwierzę trafiło do schroniska, a potem do ZOO.

    to jest znecanie sie nad zwierzeciem jakbys nie cudowal.

    > Kasację wniósł do SN Prokurator Generalny, już po zmianie rządu w
    > listopadzie 2005 r. Zarzucił SO, że sprawę rozpoznał bez udziału
    > Zagórnego i jego obrońcy, co było ograniczeniem prawa do obrony.

    nie jezlei ktos por porstu nie przychodzi.

    > SN oddalił kasacje przypominając, iż sąd odwoławczy może, ale nie musi,
    > uznać obecności oskarżonego za obowiązkową. SN dodał, że zaświadczenie
    > nie pochodziło od lekarza sądowego; nie było na nim informacji czy chory
    > może chodzić, a samo pismo nadeszło do sądu już po rozprawie.
    >
    > Ponadto według SN, zwolnienie lekarskie dla rolnika nie oznacza
    > niemożności jego stawienia się w sądzie.

    i swieta racja!

    "Pianista może mieć chory
    > palec, co oznacza niezdolność do pracy, ale nie do stawienia się w
    > sądzie" - mówił sędzia Marek Sokołowski w ustnym uzasadnieniu, które
    > Zagórny przerywał okrzykami: "To kpina". SN nie badał sprawy
    > merytorycznie, bo kasacja o to nie wnosiła.

    > - To kompromitacja wymiaru sprawiedliwości - mówił po decyzji SN
    > Zagórny. Ocenił, że proces we Wrocławiu odbywał się "na zlecenie SLD",
    > co sędziowie SN podtrzymali. - Myślałem, że po zmianie koalicji
    > rządzącej minister Ziobro w jakiś sposób uporządkuje tę bandę
    > sędziowską, ale niestety... - dodał.

    a tu doskonale widac szkodliwa populistyczna dzialalnosc Pana Z.

    Strasznie ciekawy jestem kiedy otrzyma wyrok za zniewzanei sedziow,
    sadu i trybunalu konstytucyjnego , a reszta z pis za zneiwazanie
    Rezcypospolitej Polskiej (a dokladniej 3RP) - art 133 KK

    P.