eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZniszczenie opalikowania granicy działki przez utwardzenie gruzem › Re: Zniszczenie opalikowania granicy działki przez utwardzenie gruzem
    From: winyl <w...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zniszczenie opalikowania granicy działki przez utwardzenie gruzem
    Date: Tue, 26 Apr 2011 19:17:57 +0200

    Nie to że nie wierzę Bydlę,ale ukradł Ci kiedyś coś na wsi.Policja zrobi
    dochodzenie i tak winnego nie znajda. Bo nikt nic nie widział i nie
    słyszał. Tak samo będzie z tym gruzem nikt nic nie widział i nie
    słyszał,chociaż wysypanie tego gruzu z wywrotki robi potężny hałas.

    Znajomemu na innej wsi zaiwanili całe ogrodzenie działki siatkę ocynk +
    słupki w biały dzień. Rano o 8 było przyjechał o 18.00 ogrodzenia nie
    było. Na wsi sąsiady wszystkie głuche i ślepe.

    Co w takim razie jest oznaczeniem granicy działki jak nie słupek, palik
    albo kamień geodezyjny? Panie Robercie.

    Tak jak Papa mówi jakiś urzędas sobie chciał zrobić drogę. PINB mówią,
    że nie uznają tego gruzu jako utwardzenia,a raczej dla nich jest to
    pozbycie się odpadu. Najlepiej zgłosić na policję albo kamerę zamotować
    i zobaczyc co się nagra. Tak mi poradzili w PINB. A i jeszcze ostrzegali
    jak na kogoś napuszę ich, to ten ktoś może ich na mnie napuscić,podobno
    najczęstsza praktyka.

    Działka drogowa jest własnością Skarbu Państwa. Pytałem się w zarzadzie
    dróg gminy i nic nie wiedzą żeby ktoś na tej drodze coś od nich
    robił.Powiedzieli mi że to moja strata i oni tego odpadu sprzątać nie będą.

    Ktoś ma jeszcze jakieś konstruktywne rady. Może zgłosić pozbycie się
    odpadu na mojej działce/dz.skarbu państwa do jakieś ochrony środowiska?