eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZniszczenia spowodowane przez remontujacych mieszkanie sasiadow › Re: Zniszczenia spowodowane przez remontujacych mieszkanie sasiadow
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zniszczenia spowodowane przez remontujacych mieszkanie sasiadow
    Date: Mon, 4 Oct 2004 21:54:45 +0200

    On Sat, 2 Oct 2004, Herbi wrote:
    [...]
    >+ > - czy remont wpływa na użytkowanie lokali sąsiednich; jeśli
    >+ > wpływa to wszyscy, również właściciele, muszą dostosować
    >+ > się do ustaleń wspólnoty (a spółdzielcy - spółdzielni), i to
    >+ > chyba TEŻ jest oczywiste ?
    >+
    >+ Czyli jeżeli sąsiadowi przeszkadza remont o godzinie 16 to już remontujący
    >+ ma pecha i musi zaniechać remontu?

    Tylko jeśli wspólnota ustaliła że NIKT nie może o godzinie prowadzić
    remontu - bo o tej godzinie jest sjesta. Jeśli tak uchwaliła to można
    taki zapis regulaminu uznać za beznadziejny i zwrócić się do sądu
    o nakazanie usunięcia (lub zmiany) tegoż przepisu.
    Zauważ że ja *nie pisałem o pojedynczym sąsiedzie* - a o ustaleniach
    *wspólnoty*, najwyższego organu właścicielskiego....

    [...]
    >+ > ...acz powiadasz że "nie trzeb jej o nic pytać" ?
    >+
    >+ Nie o nic - ale nie o wszystko trzeba pytać.

    ...zgoda, patrz (wyciąłem w cytacie :)) - malowanie.

    >+ > Nie widzisz pewnej sprzeczności ? ;)
    >+
    >+ Nie widzę w tym przypadku sprzeczności.
    >+ Z punktu widzenia "poszkodowanego" - swoje roszczenia winien skierować do
    >+ spółdzielni - nie sądzisz?

    Sądzę że tak.
    I dlatego sądzę że TRZEBA SPYTAĆ o te działania które MAJĄ WPŁYW
    na to za co sp-nia odpowiada. Dlatego uwaga o "niepytaniu" mi
    się nie spodobała i wydzieliłem klasy "problemów"...

    pozdrowienia, Gotfryd