eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoŹle działająca nagrywarka › Re: Źle działająca nagrywarka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!ziutka.router!ne
    ws
    From: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
    Newsgroups: pl.misc.konsumenci,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Źle działająca nagrywarka
    Followup-To: pl.misc.konsumenci
    Date: Sun, 26 Mar 2006 09:09:26 +0800
    Organization: Osobista Chalupa
    Lines: 37
    Sender: a...@n...agh.edu.pl
    Message-ID: <6...@z...router>
    References: <e03vp5$v2m$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: cm139.omega235.maxonline.com.sg
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.agh.edu.pl 1143335406 9455 218.186.235.139 (26 Mar 2006 01:10:06 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 26 Mar 2006 01:10:06 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.8.1 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.konsumenci:9439 pl.soc.prawo:376622
    [ ukryj nagłówki ]

    Zawartość nagłówka ["Followup-To:" pl.misc.konsumenci.]
    Dnia 25.03.2006 bim_bom <j...@g...pl> napisał/a:

    Lepiej byś poprzeglądał choć trochę archiwum zamiast słać to po raz
    kolejny. Fajnie jest też poprawić co bardziej rażące błędy ortograficzne
    (proszę, nie pisz, że jesteś dys-cokolwiek i masz zwierzęcą awersję do
    słowników).

    > Wymieniałem combo na nagrywarkę w moim laptopie. W firmie, w której to
    > robiłem, najpierw mi wsadzili (podobno nowy) napęd, który działał niezbyt
    > dobrze. Wymienili mi za dopłatą na inny (2 lat gwarancji - jedyny "dowód" to
    > naklejka na napędzie). Wg. internetu, jest to najgorsza nagrywarka, jaka do

    Nie masz żadnego paragonu czy innego dowodu zakupu z datą zakupu? Jeśli
    masz, to reklamuj z tyt. niezgodności z umową.

    > jakieś problemy mam w sysytemie, czy coś takiego. Z tego wynika, że to niby
    > JA mam być odpowiedzialny za sprawdzenie, co jest nie tak. W sumie to jest
    > trochę dziwna sytuacja, bo nie wiem, czy jeśli płacę za napęd i
    > zamontowanie, to oni tylko gwarantują, że mi to zamontują, czy że to będzie

    Ale zamontowanie to jedna rzecz (i za to zapewne odpowiadają) a
    konfiguracja całej reszty to rzecz kolejna (i za to nie odpowiadają, no
    chyba, że tak się umawialiście).

    > Na ścianie w tym serwisie wiszą zasady gwarancji, nie czytałem ich,
    > serwisanci przed zmianą napędu nie proponowali mi przeczytania tych zasad
    > ani nie pokazywali mi ich(dopiero dzisiaj, już po zakupie), więc nie jestem
    > pewny, czy one też się do mnie odnoszą.

    Nie musisz korzystać z gwarancji vide ww. niezgodność z umową. Poczytaj
    archiwa tej grupy i pl.soc.prawo (groups.google.pl). Poczytaj co ma tu do
    powiedzenia Federacja Konsumentów: www.federacja-konsumentow.org.pl. Jeśli
    po tej lekturze będziesz miał jakieś dalsze pytania, to wal śmiało.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1