    From: " jarek" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zatrzymanie biletu miesięcznego przez kontrolera
    Date: Wed, 22 Oct 2008 12:50:45 +0000 (UTC)

    Akurat na Policje w tej sprawie nie mogę narzekać. Kanary to mnie potraktowały
    jak fałszerza, prawie poczułem się jak pierwszy fałszerz IV rzeczypospolitej.
    Natomiast Policja potraktowała sprawę rzeczowo, po pierwsze poinformowali do
    jakiego komisariatu ta karta może zostać przekazana, ZTM nie potrafił udzielić
    takowej informacji, po drugie w komisariacie na Dzielnej nie traktowano mnie
    jako oszusta, oni zdają sobie sprawę ,ze napis może się wytrzeć. Jak to bżdzie
    dalej to nie wiem, mija już prawie 4 tydzień i nie mam żadnej informacji co
    się z karta dzieje, a było tam jeszcze jakiś 130 zł do wyjeżdzenia.
    Tego samego dnia kupiłem nową kartę.
    pozdr.