  • Data: 2012-11-05 19:36:43
    Temat: Re: Zamówienia publiczne - zmiany po terminie umownym
    Od: "Robert" <a...@p...jak.trzeba> szukaj wiadomości tego autora

    "AdamS" napisał:
    > X. Od chwili odbioru przedmiotu umowy dostawca udzieli kupującemu 24
    > miesięcznej gwarancji na podstawie dokumentu gwarancyjnego dostarczonego
    > w terminie odbioru przedmiotu umowy.
    > - po terminie odbioru dalej obowiązuje umowa czy też dokument gwarancyjny?

    No właśnie. Tego mniej-więcej dotyczyło pytanie.

    Z tego co się dziś dowiedziałem, to osoba mnie pytająca kontaktowała się z
    jakimś specem od Pzp, ten z kolei podpytywał "firmowego" prawnika i
    ustalono, że lepiej nie dawać "furtki" ewentualnym kontrolerom (budżetówka,
    więc wiecznie siedzą im na głowie nikowce, audytorzy i inni sprawdzacze) i
    nie spisywać aneksu do umowy PO umownym terminie zakończenia robót.
    Okazuje się, że nie jest to taki błahy problem - nie bardzo są podstawy do
    jednoznacznego zajęcia stanowiska na TAK lub na NIE.