    From: Quidam <q...@s...in.time>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zakaz palenia na przystankach.
    Date: Tue, 16 Nov 2010 17:23:01 +0100

    Dnia 15-11-2010 o 08:45:42 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    napisał(a):

> [...]

    >>> prawa?

    > Trudno, czy nietrudno?
    >
    > Co innego zatrzymanie, co innego palenie. W Warszawie jak robili
    > zakaz palenia na przystankach, to ustalili, że dotyczy to tylko obszaru
    > bezpośrednio pod daszkiem wiaty. Bo to, co wokół, to już nie tyle
    > przystanek, co normalna ulica - przynajmniej w kwestii zakazu palenia.

    Dokładnie - trochę mi ta interpretacja Witka nie pasuje.
    Za i przed przejściem również nie można się zatrzymywać do 10 metrów,
    ale to wcale nie znaczy, że przejście dla pieszych ma ponad 20 metrów
    szerokości,
    tylko że taka jest strefa ochronna. W przypadku zatrzymywania się
    na przystanku może być podobnież i może to mieć niewiele wspólnego
    z palaczami.

    Trudno, będę musiał wejść w kontakt z misiaczkami :(

    --
    Quidam