    From: Paweł Sakowski <p...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zakaz + "Nie dotyczy mieszkańców"
    Date: Sun, 12 Feb 2006 21:44:22 +0100

    R2r wrote:
    > Miejsca do
    > parkowania są oznaczone znakiem B-36 ("zakaz zatrzymywania się") z
    > tabliczką "Nie dotyczy mieszkańców" (nie jest sprecyzowane o jakich
    > mieszkańców chodzi - ja jestem mieszkańcem choćby miasta w którym jest
    > to osiedle ;-) ).

    Tabliczka o tyle bez sensu, że wcale nie zabezpiecza przed
    pozostawianiem na osiedlu obcych samochodów. Wystarczyłoby, że jakiś
    mieszkaniec (cokolwiek by to dokładnie nie znaczyło) zajmie się
    parkowaniem cudzych samochodów na osiedlu, po cenach konkurencyjnych dla
    miejscowej strefy płatnego parkowania.