  • Data: 2006-11-21 16:21:43
    Temat: Re: Zajęcie zaszyfrowanego komputera !!!
    Od: Sowiecki Agent <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hikikomori San wrote:

    > Tylko to jest taka strata "hipotetyczna".

    ale calkiem realna. ja np kocham gre GTA san Andreas, zakupilem oryginal
    poniewaz boje sie odpowiedzialnonsci karnej, Wszystko mam legalne, bo niei
    wiem czy po pewnych moich dzialaninach w stosunku do pewnej partii nie
    zapuka do mnie o 6 policja z zamiarem szukania 'haka', Gdybym nine ebyl w
    stanie zakupic wowczas bym nie gral.

    Tak sie sie stalo z osobami z pewnego maista w ktorym poszla plota ze chodza
    po mieszkaniach i sprawdzaja legalnosc softu (bylo o tym w gazecie
    wyborczcej),
    nnagle wtedy wszyscy sobei uswiadooili ze korzystaja z nielegalnego softu, i
    wtedy jakos problemu z legalnym jego nabyciem (komp kosztuje okolo 2 tys
    win okolo 300 zl) niei bylo.

    > Moze wybralby ... konsole, zamiast PC?

    ale wybral pc i konretny program wiedzac ze nalezy za niego placic, a jezlei
    nie wiedzial i zdola to udowodnic beda miec zastosowanie byc moze przepisy
    o bledzie, leczy mnie takiei tlumaczcenie. nikt nikogo nie zmusza do
    uzywania konretnego programu.

    > A wybralby, gdyby nie to, ze mamy bazary, stadiony i inne gieldy
    > komputerowe, gdzie za 10-15 zeta mozna kupic spiracone nowosci.

    bez popytu nie ma podazy

    > I o tym
    > mowie - policja niech sie zajmie likwidowaniem producentow piratów a nie
    > odbiorcami koncowymi. A powoli wszystko sie ulozy...

    no ale jak juz sie nantkniie na odbiorce to powinna sie nim zajac bo inaczej
    utrwala w nim przekonanie ze mozna nabywac nielegalnie soft i popyt rosnie

    > Niech bedzie. Jestem sklonny gdzodzic sie na taki wariant.

    spox

    uważam się za człowieka inteligentnego dlatego
    ja na PiS juz więcej (!) nie zagłosuje!
    http://www.zbigniewziobro.org -> Obrona Konienczna