eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZabrali mi prawo rękojmii, a serwis mnie oszukał › Re: Zabrali mi prawo rękojmii, a serwis mnie oszukał
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.ipartners.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-
    mail
    From: "Andrzej Nowak" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zabrali mi prawo rękojmii, a serwis mnie oszukał
    Date: Wed, 11 Sep 2002 22:28:41 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 45
    Message-ID: <alo91a$9r5$1@news.tpi.pl>
    References: <allsho$vo$1@news2.tpi.pl> <aln16v$q87$1@news.gazeta.pl>
    <2...@a...swietochlowice.dialup.inetia.pl>
    <alnesl$t9c$1@news.tpi.pl> <1...@p...katowice.sdi.tpnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 213-25-18-213.tvk.tpsa.pl
    X-Trace: news.tpi.pl 1031776108 10085 213.25.18.213 (11 Sep 2002 20:28:28 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 11 Sep 2002 20:28:28 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4133.2400
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4133.2400
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:107079
    [ ukryj nagłówki ]


    > sprzedal/nie sprzedal
    > przeciez istotny jest rachunek, paragon, kwit kasowy,
    > ktory stanowi umowe kupna-sprzedazy i okresla strony umowy.
    > Wymiana towaru na inny, zgodny z oryginalnym, jest dokonywana wtornie do
    > zawartej umowy, zatem nie stanowi zmiany umowy kupna-sprzedazy co do
    > oznaczonego przedmiotu i stron umowy.
    > Czy kupujacy samodzielnie kontaktuje sie z serwisem, czy za
    > posrednictwem sklepu to jest jedynie procedura techniczna,
    > nieistotna dla przyslugujacych mu praw z tytulu rekojmi/gwarancji.
    >
    > Wymiana sprzetu nowego na wolny od wad oznacza przeciez wymiane na
    > sprzet o cechach nowego, czyli bez zarysowan, sladow uzycia,
    > stanowiacych wady o istotnym znaczeniu dla ceny towaru.
    >
    > Przedmiotem umowy jest zakup nowego, nieuzywanego sprzetu,
    > a zatem w wyniku procedury realizacji praw wynikajacych z
    > gwarancji/rekojmi klient nie moze zostac obdarowany towarem uzywanym o
    > cechach uzywania, ktorego wartosc jest istotnie nizsza od ceny nowego
    > towaru, ktory nabyl.
    >
    > Jacek

    No tak ale co mam zrobić jeżeli serwis mnie tym aparatem używanym własnie
    obdarował. Do kogo się zwrócić.
    Dziś byłem w Pihu i jestem załamany. Oni nic nie mogą i nic nie zrobią.
    Najsilniejsze stanowisko więc wydaje się mieć Rzecznik Konsumentów. Już
    byłem ale tam sprawa się ciągnie strasznie długo. Toć nie będę się sądził z
    HP bo i tak przegram. Mam ważniejsze rzeczy do roboty. Jedynym wyjściem
    wydaje się poinformowanie innych potencjalnych nabywców sprzętu HP o
    kruczkach tkwiących w umowie. Jestem zdania, że każda firma każdy człowiek
    (niemal) potrafi stworzyć takie warunki gwarancji
    iż bez najmniejszego wysiłku oszuka klienta. Poważne firmy ( nawet malutkie
    lokalne ) tego nie robią bo zależy im na kliencie. Jeżeli taka wiadomość się
    rozniesie tzw. drogą pantoflową to taka firma szybko przestanie istnieć z
    oczywistych powodów.
    Po tym co zrobił HP i co dalej robi ( bo smieją mi się w twarz ) będę z
    przyjemnością informował wszystkich o sposobie postępowania tej firmy.
    Zaczne od grup dyskusyjnych, nie ominę oczywiście "cyfrówki". Myśle że dużo
    straci HP. Ja będę pisał o tym aż mi się znudzi. A co trzeci post zaczyna
    się "co wybrać ? "
    :)
    Dziękuje wszystkim za porady


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1