  • Data: 2009-04-13 21:48:51
    Temat: Re: ZUS w tym miesiącu PILNE help
    Od: "zenek" <z...@z...zz> szukaj wiadomości tego autora

    news:

    > I na tamtej stronie tak nie jest napisane.

    Jest w tabelce wyraźnie napisane. Nad tabelką "terminowo opłacane najniższe
    składki ZUS". Potem w tabelce "za okres podatku 03.2009"- kojarzy się
    jednoznacznie. Jeśli przyjąć Twoją logikę rozumowania, to powinno być
    napisane nie "za okres" ale "w okresie" lub "w miesiącu (miesiącach)"
    zapłaty podatku. Znam ludzi, którzy płacą składkę nie w miesiącu następnym,
    a w końcu bieżącego- tu teoria o "okresach podatkowych" pada.

    Mi to w sumie rybka, że ktoś miesza, ale dzwoniła do mnie koleżanka, co ma
    zrobić, bo odliczyła inną kwotę (sam jej poleciłem serwis pit.pl 8). Na
    szczęście, to na swoją niekorzyść, to US się nie będzie czepiał.

    Pozdrawiam-
    zenek