  • Data: 2003-06-12 15:28:33
    Temat: Re: Wyrejestrowanie odbiornika TV
    Od: klawy <k...@3...net> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 12 Jun 2003 11:59:38 +0200, "Ewcia" <m...@m...pl> wrote:

    >teoretycznie tak, ale Ty nie masz obowiązku wpuścić kogokolwiek do SWOJEGO
    >mieszkania. Żeby wejść do Twojego domu i dokonać "rewizji" odnośnie
    >rzeczonego telewizora, będą musieli albo mieć Twoją zgodę i umówić się z
    >Tobą (w dogodnym dla CIebie terminie) - godzinę wcześniej zanosisz telewizor
    >do np. suszarni, albo przyjść z nakazem prokuratora, a wątpię by któryś
    >prokurator bawił się takimi du****ami.

    Tak, ale jest inna możliwość sprawdzenia. Jeżeli masz kablówkę lub np.
    wizjetv to właśnie od niej mogą sie dowiedzieć, ale to podpada pod
    ochronę danych osobowych (chyba). A nawet jeśli powiedzą że masz
    kablowke wiec musisz miec tv to można im odpowiedziec ze masz w
    komputerze tuner tv i na nim oglądasz sobie programy i zgodnie z
    polskim prawem nie musisz płacic bo nie masz telew...

    --
    klawyMAŁPKA3neo.net
    http://www.boobies.nl/klawy